donderdag 17 maart 2016

Verwerking van feedback op trapmodellen

Afgelopen maandag feedback ontvangen van ‘peers’ en Michiel op de trapmodellen. De belangrijkste feedbackpunten hierop waren:
- Door het gebruik van hyperlinkjes werd het lastig de oplopende complexiteit van de eindtermen te zien
- Er waren teveel lesdoelen voor het ontwikkelingsdomein ‘communicatie/gespreksvaardigheden’
- Formulering van de lesdoelen: beginnen met de actie/werkwoorden

Belangrijkste doorvoeringen die ik heb gedaan n.a.v. de feedback:
- Ik heb de lesdoelen voor het ontwikkelingsdomein ‘communicatie/gespreksvaardigheden’ drastisch ingekort. Hierbij heb ik enkel de focus gelegd op de gespreksvaardigheden die direct nodig zijn voor het stellen van juiste diagnose.
- Hyperlinks verwijderd en veel tijd gestoken in een overzichtelijke afbeelding waarin alles staat
- Formulering van alle lesdoelen flink op de schop genomen

Kortom, alle feedback verwerkt en ik moet zeggen dat ik me hier ook wel in kon vinden. Ik ben tevreden met het nieuwe resultaat en van mening dat er nu een beter trapmodel ligt dan voorheen. Omdat ze nog niet volledig klaar zijn voeg ik nog geen verwijzingen toe.....wordt dus vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten